امام جمعه موقت یزد: مسئولان در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان بایستند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آیت الله مدرسی گفت: دشمن تاکنون به هیچ یک از تعهداتش پایبند نبوده چرا ما باید به تعهدات خودمان پایبند باشیم.

 

آیت الله محمد رضا مدرسی، امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فریب کاری‌های آمریکا در بحث هسته‌ای کشورمان گفت: مسئولان با اتحاد کلمه و توکل به خدا و تبعیت از رهبری مقتدرانه دربرابر زیاده خواهی‌های دشمنان بایستند. 

آیت الله مدرسی با بیان اینکه ایستادگی در برابر دشمن هزینه دارد، اما هزینه آن بسیار کمتر از تسلیم شدن است افزود: در حالی که دشمن تا کنون به هیچ یک از تعهداتش پایبند نبوده چرا ما باید به تعهدات خودمان پایبند باشیم.

امام جمعه موقت یزد هدف از فشار دشمنان جلوگیری از دستیابی ملت ایران به فناوری‌های نو و پیشرفت و استقلال است و دلسوزی‌های او فریبی بیش نیست.

آیت الله مدرسی همچنین با اشاره به مباحث انتخابات از مردم خواست برای انتخاب خود در بحث شورا‌ها و ریاست جمهوری دقت کنند و افرادی را انتخاب کنند که دارای مواضع درست و عملکرد صحیح باشند.

امام جمعه موقت یزد همچنین با بیان اینکه در انتخاب رییس جمهور نیز با بصیرت کامل باید عمل کرد گفت: دشمنان هیچ گاه دل سوز ما نیستند و باید مواظب بود اگر دشمن از فردی حمایت کرد بر خلاف آن حرکت کنیم.

آیت الله مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت سالروز بعثت رسول خوبی‌ها حضرت محمد (ص) از این روز به عنوان روز رحمت و نعمت برای مسلمین یاد کرد.

انتهای پیام/ غ





:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 149
|
تعداد امتیازدهندگان : 49
|
مجموع امتیاز : 49
ن : tarANEH
ت : شنبه 16 اسفند 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی