.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متن آهنگ آب از آب تکون نمیخوره برو حمید عسکری

تو نمی تونی به من فکر کنی
وقتی تو گذشته هات درگیری
نمی تونم خودمو گول بزنم
تو هنوزم واسه اون میمیری
عشق من تو که گناهی نداری
وقتی یادت نمیرن خاطره ها
همه چی تقصیر من بود می دونم
نتونستم جاشو پر کنم برات
گریه مرد که دیدن نداره
وایسادی چی رو تماشا می کنی
ما دیگه حرفامونو با هم زدیم
چرا هی این پا و اون پا می کنی
نمی دونم بار چندمه دلم
روی دست این و اون میمیره
ولی می دونم که عاقبت یروز
آه من جدایی رو میگیره
آب از آب تکون نمی خوره برو
بذار من بمونمو خاطره هام
فکر تنها شدن منو نکن
من یجوری با خودم کنار میام
از تو و هرچی که بینمون گذشت
حتی یه لحظه پشیمون نیستم
مثل هر بار می خورم زمین ولی
مثل هر بار پا میشم وایمیستم

https://musicdel.ir/single-tracks/173413/



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : tarANEH
ت : چهار شنبه 22 شهريور 1402
.

سوالات و مشکلات رایج چاپگر

هیچ چیز خسته کننده تر از زمانی نیست که شما نیاز به چاپ چیزی دارید و چاپگر شما همکاری نمی کند! مطمئناً برای همه شما پیش آمده است که باید متن خاصی را چاپ کنید. اما ناگهان با صفحات خالی، تصاویر یا خطوط تار و بسیاری از مشکلات دیگر مواجه می شوید.

همه افرادی که با چاپگرها سر و کار دارند می توانند با چنین مشکلاتی مواجه شوند. بنابراین، در این مقاله از آوا فرهنگ آریا، تصمیم گرفتیم تمام سوالات رایج و مشکلات رایج چاپگر را بررسی کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چرا چاپگر من چاپ نمی کند؟

عدم دریافت پرینت یک مشکل جدی و آزاردهنده است و ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. به عنوان مثال، این مشکل ممکن است به دلایل بسیار ساده ای مانند مشکلات شبکه، کم بودن جوهر یا کارتریج تونر، گیر کردن کاغذ و ... رخ داده باشد. همچنین علت آن می تواند به مشکلات پیچیده ای مانند نیاز به سرویس، خرابی فیزیکی، درایور سخت افزار مربوط باشد. مشکل و غیره. پس باید تمام اتصالات و نرم افزار و سخت افزار چاپگر خود را به طور کامل بررسی کنید تا علت دقیق این مشکل را کشف کنید.

چرا چاپگر من چاپ نمی کند؟

چرا چاپگر من وصل نمی شود؟

یکی دیگر از سوالات متداول و مشکلی که چاپگر با آن مواجه است، وصل نبودن چاپگر است. عدم اتصال پرینتر ممکن است به دلایل مختلفی باشد. برای حل این مشکل باید بفهمید که علت مشکل کجاست و تمام اتصالات و سلامت آنها را بررسی کنید. یعنی قبل از انجام هر کار دیگری باید بررسی کنید که کابل USB شما سالم است یا خیر. هنگامی که از سالم بودن کابل ها و اتصالات چاپگر مطمئن شدید، باید سایر مشکلات را بررسی کنید.

یکی از دلایل عدم اتصال چاپگر این است که در سیستم شما شناسایی نمی شود. برای رفع این مشکل، می توانید درایور چاپگر را به روز کنید. همچنین می‌توانید ابزارهای عیب‌یابی را برای تشخیص و رفع مشکلات چاپگر خود امتحان کنید. برای انجام این کار، به سادگی مراحل زیر را دنبال کنید:

1) وارد کنترل پنل سیستم خود شوید.

ابزارها و چاپگرها

2) روی Devices and Printers کلیک کنید.

3) چاپگر خود را پیدا کنید و روی آن کلیک راست کنید. سپس Troubleshoot را انتخاب کنید.

4) اجازه دهید سیستم شما عیب یابی کند و دستورالعمل های روی صفحه را برای رفع آن دنبال کنید.

علاوه بر این مثال‌ها، عیب‌یابی چاپگر یا اسپولر چاپگر نیز می‌تواند به شما در یافتن علت مشکل کمک کند. این سرویس تعامل با چاپگر را مدیریت می کند و گاهی اوقات راه اندازی مجدد این سرویس مشکل قطع اتصال چاپگر را حل می کند.

برای این کار کافیست services.msc را در قسمت RUN تایپ کرده و OK کنید.

services.msc

سپس یک سرویس چاپگر پیدا کنید. اگر سرویس در حال اجرا است، ابتدا روی سرویس کلیک راست کرده و Stop را انتخاب کنید. در نهایت روی Start کلیک کنید تا دوباره راه اندازی شود.

صف چاپ

پس از انجام این مراحل سیستم خود را ریستارت کنید. شاید با این کار مشکل برطرف شود و چاپگر شما وصل شود. گاهی اوقات، عدم اتصال چاپگر به مشکل سخت افزاری مربوط می شود. اگر چاپگر شما به درستی کار نمی کند و مشکل سخت افزاری وجود دارد، در اسرع وقت با فروشنده چاپگر یا شرکت گارانتی تماس بگیرید تا مشکل برطرف شود.

چرا چاپگر من آفلاین است؟

یکی دیگر از پرسش ها و مشکلات رایج چاپگر این است که چاپگر به طور ناگهانی قطع می شود و به شبکه وصل نمی شود. تشخیص آفلاین بودن چاپگر معمولاً آسان است. زیرا در صورت آفلاین بودن پیامی در سیستم شما ظاهر می شود که این مشکل را به شما اطلاع می دهد. چاپگر آفلاین ممکن است به دلیل مشکل Wi-Fi، مشکل اتصال سیستم، پیکربندی اشتباه و غیره باشد.

اولین قدم برای حل این مشکلات چاپگر این است که کابل ها و پورت های خود را از نظر آسیب فیزیکی ارزیابی کنید. مطمئن شوید که چاپگر شما به منبع برق وصل است و همه کابل ها به درستی وصل شده اند. اگر با کابل وصل شده‌اید، آن را در همه پورت‌های دستگاه خود تست کنید یا پورت دیگری را امتحان کنید تا مطمئن شوید کابل مشکلی ندارد. اگر از طریق Wi-Fi متصل هستید، چاپگر را با کابل به رایانه وصل کنید تا ببینید آیا چاپگر شما کار می کند یا خیر. اگر چنین است، ممکن است مشکل از اتصال شبکه شما باشد.

در این مرحله، باید مطمئن شوید که اتصال شبکه شما کار می کند و چاپگر به همان شبکه Wi-Fi رایانه متصل است. معمولاً منوی داخلی چاپگر به شما نشان می دهد که به کدام شبکه متصل است. با این حال، می توانید برای راهنمایی بیشتر در مورد افزودن شبکه Wi-Fi به دفترچه راهنمای چاپگر خود مراجعه کنید.

اگر اتصال خوب باشد؛ اما چاپگر هنوز آفلاین است، باید موارد زیر را در رایانه خود انجام دهید.

1. ابتدا چاپگر و کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید.

2. چاپگر را به عنوان چاپگر پیش فرض انتخاب کنید. برای این، مسیر:

به Settings > Devices > Printers & Scanners رفته و از قسمت Printer گزینه Set as default printer را انتخاب کنید.

3. سپس تیک Print Print را بردارید و از printer offline استفاده کنید.

4. هنگامی که پیام "تنظیم این چاپگر به عنوان یک چاپگر پیش فرض به این معنی است که ویندوز مدیریت چاپگر را متوقف خواهد کرد" ظاهر شد، روی OK کلیک کنید.

اگر مشکل ادامه داشت، درایور چاپگر را به‌روزرسانی یا دوباره نصب کنید.

چرا چاپگر من کند چاپ می کند؟

در بیشتر موارد، این مشکل به دلیل تنظیمات نادرست تراکم جوهر ایجاد می شود و مشکل جدی نیست. اگر چاپگر شما روی تراکم جوهر کم تنظیم شده است، آن را تغییر دهید و تصاویر و متون مختلف را به راحتی چاپ کنید. البته ممکن است تمام شدن جوهر دلیل بسیار ساده ای برای این مشکل باشد که به راحتی برطرف خواهد شد.

چاپگر من چه چیزی را چاپ خواهد کرد؟

یکی دیگر از مشکلات رایج چاپ که بسیاری از خوانندگان با آن مواجه می شوند، چاپ کاغذ سفید خالی و خروج از چاپگر است. دلایل مختلفی وجود دارد که یک چاپگر ممکن است به طور تصادفی صفحات خالی تولید کند. رایج ترین کارتریج های جوهر خالی، کارتریج های نادرست نصب شده و گرفتگی نازل ها هستند. گاهی اوقات مشکلات درایور و نرم افزار نیز می تواند باعث این مشکل شود.

برای حل این مشکل موارد زیر را بررسی کنید:

1. مطمئن شوید که چاپگر روی یک سطح صاف و ثابت قرار دارد و پایه آن در همه جهات کشیده شده است. اگر چاپگر کج یا زاویه دار باشد، به درستی کار نخواهد کرد.

2. کارتریج ها را بررسی کنید و در صورت قدیمی بودن آنها را تعویض کنید.

3. مطمئن شوید که کاغذ مناسب را انتخاب کرده اید.

4. مطمئن شوید که تنظیمات اندازه، جهت و طرح بندی کاغذ در نرم افزار چاپگر شما صحیح است.

5. مطمئن شوید که هیچ صفحه خالی در سند شما وجود ندارد. اگر نرم‌افزار چاپگر دارای گزینه پیش‌نمایش است، می‌توانید قبل از چاپ، صفحات خالی را بررسی کرده و در صورت لزوم آنها را حذف کنید.

6. اگر از Windows یا Mac استفاده می کنید، از صفحه خالی نرم افزار چاپگر خود صرف نظر کنید.

چرا چاپگر من نصب نشده است؟

اگر پیغام خطایی دریافت کردید که چاپگر نصب نشده است یا چاپگر به عنوان یک گزینه در ویندوز و برنامه های شما ظاهر نمی شود، ممکن است مشکلاتی در خود دستگاه، اتصال آن به سیستم یا رایانه شما وجود داشته باشد.

برای رفع این مشکل، می توانید درایورهای چاپگر را به روز کنید یا چاپگر را از سیستم خود حذف کرده و دوباره نصب کنید. گاهی اوقات ممکن است چاپگر شما با سیستم عامل کامپیوتر شما سازگار نباشد. بنابراین، قبل از خرید چاپگر، مطمئن شوید که از سیستم عامل کامپیوتر شما پشتیبانی می کند.

چرا چاپگر من دندانه دار است؟

چاپ اشتباه اسناد یکی دیگر از سوالات و مشکلات رایج چاپگرها است. یکی از شایع ترین دلایل پیچ خوردگی کاغذ، تراز نشدن کارتریج در چاپگر است. برای حل این مشکل، ابتدا پوشش کاغذ و محل کارتریج چاپگر را بررسی کنید. در مرحله بعد، مطمئن شوید که کاغذ در حین چاپ گیر نکرده است. اگر این موارد را تأیید کردید و مشکل سخت افزاری وجود نداشت، باید چاپگر خود را بازنشانی کنید:

1. ابتدا روی دکمه Start Printer کلیک کنید یا تنظیمات چاپگر را در رایانه خود وارد کنید.

2. Utilities را باز کنید و روی Align Printer کلیک کنید.

3. در این مرحله حدود 7 دقیقه طول می کشد تا فرآیند تنظیم راهرو شروع شود.

4. در نهایت پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن فرآیند مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپگر من اشتباه چاپ می کند؟

چرا چاپگر من روشن نمی شود؟

مشکل روشن نشدن چاپگر، در عین سادگی، می تواند بسیار دردسرساز باشد. این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و بررسی و رفع علت آن زمان زیادی می برد.

به عنوان مثال، این مشکل می تواند ناشی از مشکلات سخت افزاری، خرابی کابل، مشکلات پریز برق و ... باشد. ممکن است مرتبط باشد؛ بنابراین، باید هر اتصال را به صورت آزمایشی و خطا بررسی کنید و صحت سوکت، کابل، پریز و سایر قطعات را بررسی کنید.

توصیه ما به شما این است که برای اطلاع از علت دقیق روشن نشدن چاپگر و تعمیر حرفه ای آن با نماینده برند چاپگر خود تماس بگیرید.

چرا چاپگر من سایه تولید می کند؟

گیر کردن چاپگر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در این بخش به برخی از آنها می پردازیم:

1. مشکل کارتریج و جوهر. برای حل این مشکل کارتریج را بردارید و یکبار تکان دهید تا پودر موجود در کارتریج به طور یکنواخت پخش شود.

2. نورپردازی نامناسب: نور نامناسب یکی از دلایل اصلی سایه های چاپگر است. باید سلامت درام را بررسی کنید و در صورت خرابی یا قدیمی بودن آن را تعویض کنید.

3. استفاده از کاغذ اشتباه: حتما بررسی کنید که آیا سایه ها روی کاغذهای مختلف تکرار می شوند یا با کاغذهای خاصی مرتبط هستند.

4. وجود گرد و غبار: باید چاپگر و فیوزر آن را کاملا تمیز کنید تا مطمئن شوید که سایه ربطی به وجود گرد و غبار و آلودگی ندارد.

5. رطوبت: گاهی اوقات وجود رطوبت در محیط منجر به سایه زدن چاپگر می شود. بنابراین، مطمئن شوید که آن را در محیطی بدون رطوبت قرار دهید.

با این چند راه حل ساده مشکل سایه چاپگر برطرف خواهد شد.

چرا چاپگر من سیاه چاپ می کند؟

برای بررسی علت و رفع این مشکل، باید نیمی از کاغذ چاپ شده را بردارید و ببینید آیا چاپ کاملا سیاه است یا خیر. سپس درام تصویربرداری روی تونر را بررسی کنید تا ببینید آیا چاپی وجود دارد یا خیر. اگر کاملاً سیاه است یا کارتریج تونر آسیب دیده است، مشکل از منبع تغذیه و ولتاژ بالای آن است. در بیشتر موارد با اصلاح این موارد می توانید این مشکل را به طور کامل حل کنید.

اخرین حرف

در این مقاله سعی شده است تا متداول ترین سوالات و مشکلات رایج پرینترها را بررسی کنیم و برای هر یک راه حل مناسب ارائه دهیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم به شما در حل مشکلتان کمک کرده باشیم. اما اگر همچنان سوال یا مشکلی در این مقاله وجود داشت فراموش نکنید که آنها را از طریق قسمت نظرات انتهای همین صفحه با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم.

برداشت شده از: چرا پرینترم پرینت نمی‌گیرد؟

 

 



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : tarANEH
ت : سه شنبه 14 شهريور 1402
.

مراحل و روش های شستشوی صورت در منزل یا سالن زیبایی

امروزه بیشتر خانم ها به دنبال راه هایی برای جوان سازی پوست خود هستند. بسیاری از افراد با پوست خشک یا حساس نگران محصولات بهداشتی و آرایشی مختلف هستند. اگر شما نیز نگران پوست خود هستید؛ اما شما دقیقاً نمی دانید چه کاری انجام دهید، پاکسازی صورت چیزی است که واقعاً به دنبال آن هستید و این مقاله داروپلاس در مورد آن است.

در این مطلب شما را با روش های مختلف خانه و سالن زیبایی، استفاده از مواد گیاهی مختلف و ... برای داشتن پوستی سالم و جذاب آشنا می کنیم. همچنین دیگر لازم نیست نگران خشکی یا جوش های صورت خود باشید. با مطالعه این آموزش پاکسازی پوست صورت، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از روش های صحیح پاکسازی صورت از شر این مشکل خلاص شوید پاکسازی صورت چیست؟

صورت یا صورت یک درمان پوستی است که منافذ را تمیز می کند. سلول های مرده پوست را پاک کنید. و تمام مواد لازم را با استفاده از ماسک مخصوص طراحی شده وارد پوست کنید. این فرآیند چند مرحله ای برای جوانسازی و تغذیه صورت انجام می شود.

فرآیند نظافت با آگاهی و آگاهی از روش های مختلف آغاز می شود. این روش شامل استفاده از کندر، کرم های لایه بردار، مرطوب کننده ها و در مواردی دستگاه های لیزر می باشد. در مقاله ای دیگر یاد می گیرید که چگونه از هر یک از این روش ها برای جوان سازی پوست خود استفاده کنید.

خواص پاکسازی پوست صورت

پوست صورت هر روز در معرض انواع مختلفی از آلودگی ها از جمله آلودگی های خارجی، باد، سرما، آفتاب، سیگار، آرایش و غیره قرار می گیرد. پاکسازی پوست به شما امکان می دهد بر اثرات منفی این عوامل غلبه کنید. در ادامه برخی از فواید و ویژگی های استفاده از روش های پاکسازی صورت را بیان می کنیم.

تمام سلول های مرده و ناخالصی های پنهان شده در پوست پاک می شوند.

منافذ باز صورت را کاهش می دهد. با پاکسازی منظم پوست، این منافذ کمتر دیده می شوند و در نتیجه تعداد جوش های سرسیاه و آکنه کاهش می یابد.

PH پوست را متعادل می کند. با انجام این کار از اثرات آلودگی های خارجی که باعث مشکلات زیادی مانند پوست چرب، آکنه، سختی و قرمزی می شود، جلوگیری می شود.

پوست را شاداب می کند و کرم های شفابخش و کرم های مرطوب کننده را بهتر جذب می کند.

باعث جوانسازی پوست و رفع خستگی صورت می شود.

جریان خون را در صورت افزایش می دهد و در نتیجه ماهیچه های صورت را فعال می کند.

پاکسازی صورت در خانه

آیا شما هم می خواهید پوستی زیبا و شاداب داشته باشید؟ آیا نگران گرانی سالن های زیبایی و آرایشگاه هستید؟ و مهمتر از همه، شما می توانید به راحتی این مراحل را برای تمیز کردن صورت خود در خانه برای جلوگیری از ویروس کرونا دنبال کنید. برای انجام صحیح عمل های صورت، باید تمام دستورالعمل های زیر را مرحله به مرحله دنبال کنید.

شستشوی صحیح صورت

استفاده از کرم اسکراب

برای پاکسازی صورت از بخور و داروهای گیاهی استفاده کنید

از تونر و مرطوب کننده استفاده کنید

روش صحیح شستن صورت

به نظر می رسد شستن صورت یکی از ساده ترین مراحل در تمیز کردن صورت باشد. اما شستن صورت نیاز به زمان و دقت کافی دارد. انجام صحیح این ورزش می تواند به مرور زمان منجر به از بین رفتن آکنه و روشن شدن رنگ صورت شود. بایدها و نبایدها هنگام شستن صورت به شرح زیر است.

قبل از شستن صورت، آرایش خود را پاک کنید.

قبل از شستن صورت و به خصوص قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرایش خود را با استفاده از یک پاک کننده ملایم پاک کنید.

از آب گرم استفاده کنید.

آب بسیار گرم یا خیلی سرد می تواند پوست صورت را تحریک کند. بهتر است تعادل را حفظ کنید.

برای شستن صورت از کیسه دوش استفاده نکنید.

این امر باعث از بین رفتن پوست محافظ لایه زیرین می شود. استفاده از برس صورت یا برس صورت برای از بین بردن چربی و ناخالصی های پوست توصیه می شود.

پس از شستن، صورت خود را با یک حوله نرم پاک کنید.

خشک شدن تدریجی آب روی صورت نه تنها آن را آبرسانی می کند، بلکه با تبخیر آب باعث خشکی پوست می شود.

شستشوی صورت، فواید استفاده از برس صورت و نحوه استفاده از آن

استفاده از برس صورت، فرآیند شستشو و تمیز کردن را آسان می کند. برخی از مزایای استفاده از برس صورت برای شستن صورت به شرح زیر است:

نوسازی پوست: برداشتن بافت مرده به سلول های زیرین اجازه می دهد تا پوست جدید و تازه ای تشکیل دهند.

متعادل کننده اسید و بو: صابون صورت با از بین بردن چربی پوست، اسیدیته آن را کاهش می دهد و آن را به تعادل باز می گرداند.

پاک کردن آرایش: پاک کردن آرایش، که ممکن است کمی طول بکشد، می تواند به سرعت با برس های صورت انجام شود.

اکنون که مزایای استفاده از پاک کننده صورت را می دانید، در مورد نحوه استفاده از آن بیشتر می دانید.

ابتدا باید برس همراه با سر برس را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید.

قبل از استفاده از این محصول، هرگونه آرایش دور چشم خود را پاک کنید.

روش مرطوب صورت را برس می کشد و به صورت دایره های کوچک روی صورت اسپری می کند و از کرم های مختلف استفاده می کند تا شفاف شود.

اغلب از مواد شیمیایی و آنزیم ها برای ساخت کرم های پاک کننده صورت و پوست استفاده می شود. پس برای انتخاب بهترین کرم متناسب با نوع پوست خود ابتدا باید نکات زیر را بدانید.

نوع پوست خود را مشخص کنید. بسیاری از محصولات برای انواع پوست خاص طراحی شده اند. پوسته های مختلف را می توان به چهار دسته مختلف تقسیم کرد.

پوست های چرب: دارای منافذ زیاد، پوست ضخیم و لکه های تیره زیادی هستند.

پوست خشک: منافذ ممکن است نامرئی باشند. پوست زبر می شود و خاصیت ارتجاعی آن کمتر می شود.

پوست معمولی: نه خیلی چرب و نه خیلی خشک.

ترکیبی: این گروه پوست در برخی نواحی صورت خشک و در نواحی دیگر چرب است.

2. تعیین کنید که آیا به یک ماده شیمیایی خاص حساسیت دارید یا خیر. برخی از پوست‌ها به کرم‌های لایه‌بردار، به‌ویژه کرم‌های حاوی آنزیم‌ها واکنش نشان می‌دهند. قبل از خرید بهتر است از عدم وجود حساسیت مطمئن شوید.

3.آکنه یا جوش به راحتی روی پوست شما ایجاد می شود؟ کرم های لایه بردار معمولا آکنه و جوش های پوستی آسیب پذیر را افزایش می دهند. اگر شما یکی از این نوع هستید، بهتر است قبل از خرید هر نوع کرم لایه بردار، پوست خود را تمیز کرده و با یک متخصص پوست مشورت کنید.

یکی از کرم های لایه بردار که با انواع پوست سازگار است و به روشن شدن و شادابی پوست شما کمک می کند، کرم اسید آلفا هیدروکسی یا همان کرم اسید میوه سینور است.

استفاده از بخور و داروهای گیاهی برای پاکسازی صورت

صورت را با مواد طبیعی تمیز کرده و بخارپز کنید تا آلودگی ها از بین برود، صورت مرطوب شود و گردش خون افزایش یابد. همچنین در کنار تمام فوایدی که برای پوست شما خواهد داشت، اعصاب را نیز آرام می کند.

لازم به ذکر است که انتخاب نوع ماده گیاهی برای افزودن به آب گرم بستگی به نوع پوست شما دارد که در ادامه به آن پرداخته ایم.

اگر پوست شما خشک، حساس یا ملتهب است، یک دسته از گیاهانی که پوست شما را خنک، نرم و آبرسانی می کنند بهترین انتخاب است. گل همیشه بهار، بابونه، گل رز و اسطوخودوس از جمله این گیاهان هستند.

اگر پوست چرب دارید، احتمالاً به دنبال گیاهانی هستید که پوست شما را تقویت کنند. این گیاهان باید به گونه ای باشند که با تقویت و ایجاد کشش در پوست، تعداد منافذ پوست را کاهش دهد. گل رز، رزماری، برگ تمشک قرمز و مریم گلی جزو این دسته گیاهی هستند.

اگر پوست چرب و مستعد آکنه دارید، باید گیاهانی را انتخاب کنید که دارای خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و پاک کنندگی هستند. برگ های مانوکا، اکالیپتوس، نعناع فلفلی و رزماری انتخاب های خوبی هستند.

روش پاکسازی صورت برای پوست های خشک

بسیاری از مردم ترجیح می دهند برای تمیز کردن صورت خود از تونر صرف نظر کنند. زیرا آنها فکر می کنند تونرها پوست را تحریک می کنند. اگر نه

هر نوع تونر برای مشکل خاصی استفاده می شود و شما باید با توجه به هدف خود از یک نوع استفاده کنید. اما به طور کلی هدف اصلی تونرها بازگرداندن PH پوست به حالت طبیعی پس از استفاده مکرر از صابون ها است. به خصوص زمانی که از صابون نامناسب استفاده می شود.

همچنین بعد از شستن صورت به خصوص پس از استفاده از داروهای گیاهی از مرطوب کننده استفاده کنید. حتی اگر پوست چرب دارید. مرطوب کننده ها نه تنها پوست را شاداب نگه می دارند، بلکه از آن در برابر شرایط سخت خارجی، عفونت ها، نور خورشید، شرایط آب و هوایی و مواد شیمیایی محافظت می کنند.

از تونر و مرطوب کننده استفاده کنید

پوست خشک معمولاً نسبت به مواد مختلف از جمله مواد شیمیایی بیش از حد واکنش نشان می دهد. بنابراین، هنگام انتخاب محصولات پاک کننده مختلف برای تمیز کردن پوست خشک باید دقت بیشتری داشته باشید.

هرگز نباید از کیسه های سفت برای شستن پوست خشک استفاده کرد. استفاده از براش های صورت سری نرم بهترین گزینه است. استفاده از بخور گل همیشه بهار، بابونه و اسطوخودوس نیز به پوست شما احساس طراوت می بخشد. مراقب باشید که زیاد از بخور داغ استفاده نکنید. زیرا پوست را بیشتر خشک می کند.

یکی از موارد مهمی که این افراد باید در نظر داشته باشند استفاده روزانه از یک مرطوب کننده مناسب برای پوست های خشک است.
ماخذ مقاله: آموزش فیشیال پوست صورت تهران دکتر فاطمه حبشی



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : tarANEH
ت : یک شنبه 5 شهريور 1402
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی